בחסות משרד החינוך: ראביים רפורמים מרצים בבתי ספר

    לא זו בלבד, אלא שאותם נציגים ממומנים ע"י משרד החינוך, ומקבלים תגמול על הדרכותיהם.
    ישראל אוחיון 1 Comment on בחסות משרד החינוך: ראביים רפורמים מרצים בבתי ספר

    אתר 'קול חי' חושף כי משרד החינוך מאפשר לנציגים מהתנועה הרפורמית להיכנס לבתי הספר הממלכתיים, העל יסודיים וכן לתיכונים, ולהרצות בפני התלמידים • גלעד קריב מנכ"ל התנועה הרפורמית אישר את הפרטים

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    לא זו בלבד, אלא שאותם נציגים ממומנים ע"י משרד החינוך, ומקבלים תגמול על הדרכותיהם.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת הרפורמים לא אומרת נואש. לאחר התמיהות הרבות שצפות בעניין שהותם של הנציגים החרדים סביב שולחן הממשלה, כאשר האחרונים מאיימים שאם לא יכובדו כל בקשותיהם בעניין הרפורמים אזי יפרשו 'יהדות התורה' ו'ש"ס' מקואליציית ה-61.

    בעוד הנציגים החרדים מקיימים דיונים בעניין הכותל הרפורמי, מתברר נציגי ו"רבני" הקהילה לא נחים על זרי הדפנה.

    אתר 'קול חי' חושף כי משרד החינוך מאפשר לנציגים מהתנועה הרפורמית להיכנס לבתי הספר הממלכתיים, העל יסודיים וכן לתיכונים, ולהרצות בפני התלמידים.

    לא זו בלבד, אלא שאותם נציגים ממומנים ע"י משרד החינוך, ומקבלים תגמול על הדרכותיהם.

    מנהל ביה"ס יסודי ברעננה פנה הערב ל'קול חי' וחשף את הרצאות הרפורמים שמועברות בבית ספרו, אלא שהתברר כי ההרצאות של התנועה הרפורמית מתקיימות בכל רחבי הארץ ובאישור משרד החינוך.

    משרד החינוך מסר בתגובה לאתר 'קול חי' כי בתי הספר העל יסודיים, במסגרת תכנית הלימודים, רשאים להזמין מרצים חיצונים ע"פ בחירתם, מטרת ההרצאות הינה להעשיר את ידע התלמידים בנושאים הנלמדים ולעודד אותם לשיח ביקורתי בכיתה.

    בנוסף, פנה אתר 'קול חי' לגלעד קריב מנכ"ל התנועה הרפורמית, והאחרון אישר את הדברים וטען כי לתנועה הרפורמית יש הסכם החתום עם משרד החינוך שמאפשר לו להרצות בבתי הספר, ויותר מכך, הרבנים המרצים מקבלים שכר ממשרד החינוך על עמלם.

    פנינו שוב למשרד החינוך במטרה לקבל את ההסכם עם התנועה הרפורמית, ותגובה לדברים, אך מדוברות המשרד נכתב כי הם אינם מעוניינים להגיב ע"כ.



    1 תגובות

    מיין תגובות